Tanfolyamok, workshopok

A BRAIN GYM® célja a teljes aggyal való tanulás, melyet a szándékos mozgáson keresztül ér el.

Ez egy könnyen, bárhol elvégezhető mozgásos segítség a tanulási nehézségek oldására. A szándékos mozgással, új mozgásminták kialakításával az agyban új idegpályák alakulnak ki. Önmagunk megfigyelésével saját működésünk, értékeink, gyengeségeink megismeréséhez járul hozzá. Csökkenti a stresszt, megszünteti a stressz teljesítményre gyakorolt káros hatásait, olyan célzott mozdulatokkal, melyek fizikai, mentális és érzelmi harmóniát teremtenek. Segít kitűzni és elérni a célokat, optimalizálja a teljesítményt.

A workshopon megtanuljuk azt a feladatsort, mellyel a tettre kész relaxáció állapotába kerülhetünk, vagyis megismerjük saját tanulási tempójukat.

Agyintegrációs gyakorlatokkal egyensúlyba hozzuk a két agyfélteke működését, melyek a stressz hatására lekapcsolódnak.

A résztvevők eszközt és segítséget kapnak az örömteli, hatékony, intenzív tanuláshoz. Segít növelni a koncentrációs készséget, a szervezési készséget, javítja a kapcsolatok és a kommunikáció minőségét és a memóriát.

Szeretettel várom heti rendszerességgel azokat az iskolás gyerekeket, akik szeretnék megkönnyíteni  tanulásukat.

Játékos, mozgásos gyakorlatokkal integrálhatják agyféltekéiket, melynek segítségével koncentrálódik figyelmük, javul kommunikációjuk és szervezettebbé válik időbeosztásuk, tanulmányi munkájuk. 

Segítséget kaphatnak olvasási, írásbeli, számolási helyesírási nehézségeikhez is.

Kineziológiai gyakorlatokkal a tanulási stresszeiket is oldhatják, a megfelelési kényszer okozta szorongások enyhülhetnek, motiváltabbá, tettre készebbé válhatnak.

Az integrált, összehangolt agyféltekék, a kiegyensúlyozott, szervezett gondolkodás, és a kitartó, koncentrált figyelem nélkülözhetetlen a tanuláshoz.  Ahhoz pedig, hogy a tudás tartós legyen, testi, lelki és szellemi egységre van szükség.

A stressz hatására agyunk nem a legoptimálisabban működik, ezért fontos a stressz oldása, az energiák kiegyenlítése és az integrált gondolkodás elérése.

Kedves Szülők és Gyermekek!

Mindig feszültséggel, szorongással jár, mikor új, ismeretlen helyzetbe kerülünk életünk során. Az egyik ilyen helyzet, amikor felső tagozatba lépünk, megszűnik a tanító nénik által képviselt gondoskodó figyelem, és már minden tanórán más impulzus ér bennünket. Más a követelmény, más a hang, a látvány, a hozzá tartozó pozitív vagy negatív stressz, és érzelem.

Kedves Szülők! Kedves Gyermekek!

Szeretettel várlak benneteket egy kis stresszoldó foglalkozáson, melynek keretén belül a következőkben részesülhettek:

 

A tanévben összegyűlt tanulási és érzelmi stresszeink oldása, stresszoldó gyakorlatok megismerése.

Agyféltekéink feladatai és működése, játékos agyintegrációs gyakorlatok.

Az elmúlt időszak stresszeinek levezetésére és a tanulással kapcsolatos stresszek oldására kerül sor a nyári stresszoldó napok keretében.

A gyerekek kineziológiai (mozgásos) módszerekkel kapnak segítséget:

 -a könnyebb, hatékonyabb tanulási módszerek megismeréséhez,

-önbizalom erősítéséhez,

-önismerethez,

-félelmeik elengedéséhez,

-stresszes helyzetek kezeléséhez.

 

Az 5 napban elsajátított gyakorlatok a későbbiekben önállóan is használhatók.

A workshop ízelítőt ad a BRAIN GYM® módszerébe. A BRAIN GYM® 26 kidolgozott, mozgásos gyakorlattal és hozzájuk kapcsolódó technikákkal abban segít, hogy az egyén elérje a legjobb mentális teljesítményét életének legfontosabb pillanataiban. Megismertetem veled, hogyan juthatsz el, illetve hogyan juttathatod el gyermekeidet a tettre kész relaxáció állapotába.
A BRAIN GYM® 26 kidolgozott, mozgásos gyakorlattal és hozzájuk kapcsolódó technikákkal abban segít, hogy az egyén elérje a legjobb mentális teljesítményét életének legfontosabb pillanataiban. Gyakorlataival integrálttá teszi az agyféltekékeket, így lehetővé válik a teljes aggyal történő, kreatív, hatékony tanulás.
A BRAIN GYM® célja a teljes aggyal való tanulás, melyet a szándékos mozgáson keresztül ér el. Ez egy könnyen, bárhol elvégezhető mozgásos segítség a tanulási nehézségek oldására. A szándékos mozgással, új mozgásminták kialakításával az agyban új idegpályák alakulnak ki. Önmagunk megfigyelésével saját működésünk, értékeink, gyengeségeink megismeréséhez járul hozzá.